Main Menu

30 Ocak 2013 Çarşamba

Missha Perfect Cover BB Cream

Missha Mükemmel Görünüm BB Kremi SPF 42 PA +++

BB cream cildi yatıştırır ve cildin yenilenmesine yardımcı olur, lazer ameliyatı geçirmiş olan hastalarda tedavi sonrası krem olarak formüle edilmiştir. Bu mükemmel krem akne, yaşlılık lekeleri, güneş lekeleri, koyu halkaları yüzünüzde renk değişikliğini onarır ve cildin taze ve parlak görünmesini sağlar. İçerdiği bitkisel maddeler ile vücudu ve cildinizi dinlendirir, MISSHA BB cream doğal cilt düzensizliklerini kapsayan, yanı sıra cilt dokusunu geliştirerek, hassas ciltler için doğal bir bakım kremi olarak formüle edilmiştir. İçeriğindeki bitkisel maddeler ve besin maddeleri cildi nemli tutar ve cildinizi onarır. Ayrıca makyaj tabanı olarak kullanılabilen çok fonksiyonlu bir üründür...

Ben Missha Perfect Cover BB cream 50 ml olanını yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum inanılmaz etkisini gördüm,o yüzden sizlerle paylaşmak istedim. Ben kumral tenli olduğum için 23 numarasını kullanıyorum, sizin teneniz daha açık renkteyse 21 numarasını rahatlıkla kullanabilirsiniz,  Sizlerde rahatlıkla sparij verip kullanabilirsiniz...





Hiç yorum yok: